Geen producten (0)

Informatie over

Retourneren

Bevalt een ontvangen product je toch niet? Jammer om te horen, maar bij TienFlorijn kun je een product online gekocht in onze webwinkel binnen 14 dagen na ontvangst van jouw pakket retourneren. Hieronder kun je lezen hoe retourneren bij TienFlorijn in zijn werk gaat.

Zo retourneert u een product

Voor al onze producten in onze webwinkel geldt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van het artikel (gaat in op de dag na ontvangst), binnen deze periode mag je zonder opgaaf van reden altijd retourneren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten van retour sturen (van jouw huis naar de webwinkel) zijn voor jouw kosten. De kosten hiervoor bedragen circa €6,95 per pakket. Raadpleeg de website van jouw vervoerder voor de exacte prijzen. Indien je gebruik maak van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehorende in originele staat en verpakking aan ons retour gestuurd moeten worden. Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kun je de onderstaande 2 stappen doorlopen. Vervolgens zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst terugstorten, mits het artikel in goede orde retour is ontvangen. 

 

Stap 1: Je brengt ons op de hoogte dat u een product naar ons retour gaat sturen

Door ons te informeren herroep je de overeenkomst. Dit kun je doen door ons per mail te informeren op: info@tienflorijn.nl en het retourformulier volledig in te vullen en bij de retourzending mee te sturen. Het retourformulier kun je hier downloaden. Let op! voor een snelle afwerking van de retourzending dien je altijd een ingevuld retourformulier mee te sturen.

Stuur het retourformulier mee met je zending. Bij voorkeur gebruik je het al door jouw ontvangen retourformulier van TienFlorijn. Dit formulier wordt standaard mee verzonden met al onze verzendingen. Let er goed op dat je jouw ordernummer duidelijk vermeld op het retourformulier.

 

Stap 2: Stuur het pakket retour naar TienFlorijn

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van je retourzending. Verpak het artikel goed in de originele verpakking, voeg het retourformulier toe en zorg ervoor dat het artikel goed verpakt zit en zich niet vrij in de doos kan bewegen, om zo beschadigingen te voorkomen. Stuur vervolgens het pakket naar onderstaand adres. Wanneer je een retourpakket naar ons verzend ben je ten alle tijden zelf verantwoordelijk of het pakket al dan niet aankomt, of beschadigd aankomt. TienFlorijn kan hier niet aansprakelijk voor gesteld worden, en kan in geval van vermissing of beschadiging je het totaalbedrag niet terug storten op jouw rekening. Wil je de zekerheid dat jouw pakket altijd goed aankomt of anders verzekerd is? Kies er dan voor om uw pakket verzekerd of aangetekend naar ons terug te sturen.

 

Een pakket terugsturen naar TienFlorijn

Stuur uw retourpakket naar:

TienFlorijn
Tiggelerhof 10
5944 ER, Arcen
Nederland

Als je jouw retourpakket afgeeft bij een postkantoor, dan ontvang je in de meeste gevallen een verzendbewijs. Bewaar dit verzendbewijs goed. Indien je jouw retourpakket verzendt met PostNL dan ontvang je in de meeste gevallen een Track & Trace-code. Hierdoor kun je jouw zending online volgen via: Track & Trace. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van jouw retourpakket verzenden wij je een e-mail met ontvangstbevestiging.

 

Nadat wij uw retourpakket ontvangen hebben

Zoals al eerder beschreven sturen wij binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw retourpakket u een ontvangstbevestiging per E-mail.

Vervolgens zullen wij het ontvangen retour pakket beoordelen of het ontvangen artikel nog in goede staat is. Let op! Wij controleren alle retourpakketten op de volgende punten: Het artikel moet in de originele doos retour verzonden worden, het artikel mag niet beschadigd, gebruikt of incompleet zijn en het artikel moet in originele staat zijn. Indien er op een van deze genoemde punten een afwijking is zullen wij daarvoor kosten in rekening brengen. Deze kosten zijn gelijk aan de verkoopprijs van het door u betaalde artikel.

Afhandeling

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retourpakket storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening. De kosten voor de retourzending dekken wij niet.

 

Heeft u nog vragen?

Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.